Πολιτική Επιστροφών
Επιστροφές προϊόντων πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ κατόπιν συνεννοήσεως με το ηλεκτρονικό κατάστημα www.bedtimestories.gr (είτε μέσω επικοινωνίας μέσω email στο info@bedtimestories.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2310-538606) και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για προϊόντα που αγοράστηκαν από το ίδιο το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Στοχεύοντας στην ικανοποίηση του πελάτη το bedtimestories εφαρμόζει μια πολύ ευέλικτη πολιτική επιστροφών.
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ένα προϊόν είτε αυτό είναι ελαττωματικό είτε δεν τον ικανοποιεί και να ζητήσει την αντικατάστασή του είτε την επιστροφή του ποσού που διέθεσε για την αγορά του. Σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε το προϊόν, είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω όροι:
ΌΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
- Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης.
- Σε καμία περίπτωση δε θα γίνεται δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Δηλαδή το προϊόν πρέπει:- Να μην έχει πλυθεί
- Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και
- Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του
- Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν, όπως π.χ. η απόδειξη λιανικής πώλησης, το Δελτίο Αποστολής κλπ.
- Προϊόντα ύπνου όπως μαξιλάρια και επιστρώματα δεν θα γίνονται δεκτά για λόγους υγιεινής.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
- Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
- Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
- Τέλος, σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα, στέλνετε το δέμα μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, είτε με την συνεργαζόμενη εταιρεία Ελληνικών Ταχυδρομίων (ΕΛΤΑ).
Σε διαφορετική περίπτωση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την συνεργαζόμενη με εσας εταιρεία courier κατόπιν συνενόησης.
ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Τα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρηση μόνο σε περιπτώσεις όπου:
- Υφίσταται λάθος στην παραγγελία από την πλευρά μας.
- Το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό.
Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη ανεξάρτητα από την αξία της παραγγελίας.